La Casa de Papel / Money Heist - Bella Ciao [ Kalimba cover & tabs ]

Hi everybody !

This song is my most seen video. In fact, I have covered this song because I need to attract some people in my channel. From 20 visitors by day... to 40 ! 😂I'm still very far away from success. But it's not because I choose this song because I wanted to attract some visitor that I don't like the song. I have been one among a lot to watch the show on Netflix. This song was one of the memorable thing of the drama ! So here are the tabs ! Don't forget to play slowly, and then faster and faster 😃It's a really good song for training your skill with your kalimba.

Salut à tous,
Cette vidéo a été une de mes plus vues sur youtube. En fait, j'avais eu besoin d'une vidéo avec une musique "mainstream" afin d'amener plus de visiteurs sur ma chaîne et d'enclencher un effet boule de neige. Du coup mon choix s'est porté sur cette chanson. Ca n'a pas raté puisque de de 20 visiteurs par jour j'ai du passé à.... 40 😂 On est donc encore très loin du succès. Quoiqu'il en soit, ce n'est pas parce que j'ai choisi de faire une reprise d'une chanson connue pour attirer du monde que je ne l'aime pas. Comme beaucoup je pense, j'ai regardé la série sur Netflix. On a tous trépigné, stressé, tenu en haleine par cette petite série. Un des moments mémorable a été cette chanson.
Alors voilà donc la tablature. Commencez lentement, et ensuite accélérez une fois l'enchaînement  imprimé dans votre tête et vos doigts. La mémoire corporelle, ça compte beaucoup ! La chanson est est assez facile, c'est donc un parfait entraînement pour les néophytes de la kalimba que nous sommes.



Enlarge your possibilities with this nice 34 keys kalimba ( you can buy it here on Aliexpress 😁) 

Elargissez votre champ des possibles avec cette kalimba à 34 lames ( trouvable ici sur Aliexpress 😁) 


E A B C° A
E A B C ° A
E A BB A C° B A E°
F° F° F° D° F°
BB C° A


E A B C° A
E A B C ° A
E A BB A C° B A E°
F° F° F° D° F°

BB C° A



Commentaires

  1. I am interested in such topics so I will address page where it is cool described. currency convert

    RépondreSupprimer
  2. Hello,

    I have created a website for the collection of Kalimba Tabs Cover from different user, preferably with those with video cover (Youtube, Vimeo, etc..)

    I would like to embed/post your Youtube videos and tabs to the website and it will surely boost your views for the coming months (not instant) on your Videos.

    Just reply here you agree. Have a good day.

    Thank you

    RépondreSupprimer

Enregistrer un commentaire